22 Mart 2013 Cuma

özel tasarım nişan tepsisi, makası ve iğnedenliği / kod no: 006

- SATILDI -
Tepsi ve makas stoklarımızda kalmamıştır. 
Benzer ürünlere sahip olmak için bizimle irtibata geçin.
Diğer tepsi ve yastık modelleri için lütfen buraya tıklayın.

Bu tasarım çok beğenilmiş olmalı ki reelde ve internette tahminimden çok daha fazla alıcıya ulaştı, ulaşmakta... Aşağıya ekleyeceğim tepsi ve makas da -yüzük kutuları ve makasındaki çiçeğin farklılığı ile- bu tasarımın bir başka versiyonu...

Nişan tepsimize ve makasımıza aynı fırfır ve süsleme malzemelerinin kullanıldığı bir iğnedenlik de ekledim bu kez. Nişan töreni ile birlikte takı töreni de yapacak olan müşterilerimizin isteği üzerine...


Tepsi fiyatı: 30.00TL.
Makas fiyatı: 7.50 TL.
İğnedenlik fiyatı: 12.50 TL.

İletişim: writingwoman17@gmail.com
(10.00 - 19.00 arası) 0 286 5663969 - 0 542.2451485



6 yorum:

  1. Umarım tatildir bu, acil ya da can sıkıcı bir şeyler olmasın, ne olur..Bu temennilerle iyi tatiller, iyi eğlenceler diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve zarif elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Merhaba tesadüf eseri blogunuzu buldum. Paylaştıklarınız çok güzel. Sizi takip edeceğim. Bende yeni bir blog yazarıyım. Sizde beni takip edip sitem hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim.

    www.hamarathatunum.com

    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Beautiful Pics! You got a great Blog. Would you like to follow each other?
    Just let me know ;)
    http://myesscape.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. blogları dolaşırken tesadüfen gördüm bloğunuzu gerçekten severek inceledim...elinize sağlık

    YanıtlaSil