18 Temmuz 2012 Çarşamba

lohusa şerbeti için tepsi, bardaklar ve peçeteler

İkiz kardeşimin Gül bebişi iki gün sonra aramızda olacak inşallah. Onun için çok güzel şeyler hazırladım. Bu hazırlıklardan bugün hem hastane odasında kullanılacak şerbet tepsisi, bardaklar ve peçeteleri paylaşayım istedim... hem de elişi blogum daldığı derin uykulardan başını kaldırıp şöyle bir silkinsin.

Kısacık bir zamanım var aslında. Fotoğrafların üstüne isim efekti koyabilmeme rağmen tek tek uğraşıp ağırlıklarını  küçültmeye zamanım yok. Ve hatta uzun uzun yazmaya da... Bol fotoğraflı az sözlü bir post olacak o yüzden... Yine de kısa bilgiler vermeye özen göstereceğim.

Yakını ya da kendisi doğum arefesinde olanlar için de iyi bir fikir olacağını düşünüyorum.

İşte Gül bebişimizin hastane odası için hazırladığım şerbet tepsisi, bardakları ve peçeteleri...
Renkli çıktının üzerini yapışkanlı asetatla kaplayıp tepsinin ortasına monte ettim. Kenarlarını pembe ve gümüş tonlarında ince bir bordürle süsleyerek kamufle ettim.


Tepsinin dış kenarını ve tutma yerlerini büzgülü tül dantelle süsledim. Üstüne belli aralıklarla minik inciler yapıştırdım.

Köşelerine kurdelalardan fiyonklar yapıp ortalarına minik biblolar yerleştirdim.

Bardakların üstündeki resimleri de yine çıktı ve yapışkanlı asetatla hazırladım. Üstlerine birer minik fiyonk ve nazar boncuklu sticker ekleyerek görüntüye hareket kattım.

Sonuçta tek kullanımlık bardaklar. Hem işlevleri bittikten sonra çöpe atılacaklar hem de hastaneden eve bir de bulaşık bardak götürmek gibi bir yükü hem anne üzerinden hem de yakınları üzerinden kaldırmış olacaklar.

Peçeteler de yine aynı malzemelerle süslendi.
Renk, desen ve tema olarak hoş ve sade oldular.
Bebişimiz sağlıkla doğsun, anneciği güle güle kullansın inşallah!


Bu ürünleri satın almak isteyenler için;
Tepsi fiyatı: 30.00 TL.
Kağıt bardak fiyatı: 1.00 TL.
Kağıt peçete fiyatı: 1.00 TL.


Minimum sipariş miktarı: (bardak ve peçete için) 12 adet
Hazırlık ve teslim Süresi: (miktara göre) 4-8 gün arası

İletişim: writingwoman17@gmail.com
(10.00 - 19.00 arası) 0 286 5663969 - 0 542 2451485

24 yorum:

  1. Her bir detay çok hoşuma gitti,ellerine sağlık canım, anneye de bebeğe de sağlıklı ve uzun bir ömür dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Harika şeyler çıkmış ortaya, ellerine sağlık Ruşencim.

    Sağlıklı bir şekilde bebişi kucaklarına almaları dileği ile.

    YanıtlaSil
  3. Tepsi çok hoş olmuş,çok beğendim.Bardakların tek kullanımlık oluşuda iyi fikir ,kardeşiniz güle güle kullansın,çok şanslı:)bebeği sağlıkla doğsun emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Elleriniz dert görmesin vallahi çok güzel olmuş. Bizim de ailede 2 hamile var. Onlara böyle bir sürpriz yapmayı çok istiyorum aslında ama emek ve zaman istiyor. :((
    Çalışan biri olarak bunları gerçekleştirmek imkansız gibi duruyor. Gerçi hepsi çok basit ve çok şirin gibi ama...
    Bloğuma beklerim.
    bebeko-elc.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar. elinize sağlık. bebişinize de uzun ömürler..

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş,ellerine sağlık ruşen ablacım..gül bebekde hoş gelmiş,adaşım sayılır :)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar..anne ve bebeğinede sağlıklı uzun ömürler dilerim:)

    YanıtlaSil
  8. Rusyena, amei sua idéia, como sempre você surpreendendo agente.

    Bjs cristalinos

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuşlar ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Aaa, ikizin mi vaarr, ne hoş yaa, hem de ne inanılmaz, mucize gibi bir şey yani.

    İnşallah sağlıkla gelsin, bereket getirsin, mutluluk getirsin yuvasına, hep de çok şanslı ve mutlu olsun hayatında. Hoşgelsin Gül Bebek, sefalar getirsin.

    YanıtlaSil
  11. Que lindo ficou esse trabalho!
    Achei encantador!
    Abraços.

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize saglik benim icin fikir oldu. Kendi dogumua haziliyorum bende buyuk keyifle. Allah anali babali buyutsun..
    Bende beklerim bloguma. Saygilar

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş olmuş bayıldııımmmm:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. hepsi birbirinden özenli.. bayıldım

    YanıtlaSil
  15. ellerinize sağlıkk hepsi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Wow, a lovely idea and very creative.
    best wishes julie.c

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir çalışma olmuş
    Ellerinize sağlık
    www.gulkokulari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok eğlenceli olmuş özellikle tepsiyi çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  19. Pek şık olmuş, tasarım ve uygulama şahane! Ellerinize Sağlık :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. valla çok şık olmuş,bardakları filan nerden aldınız

    YanıtlaSil
  21. Olá ! que lindo trabalho!
    dedicartes.blogspot.com

    YanıtlaSil